منوي كاربري

اين سایت را صفحه خانگي خود كن !    به مدير سایت ايميل بزنيد !    اين سایت را به ليست علاقه مندي هاي خود اضافه كنيد !

پيغام مدير : ورود شما را به این سايت خوش آمد عرض میکنم امیدوارم مطالب این سايت مورد استفاده شما قرار گیرد.

وضعیت مدیران در یاهو
آدرس هاي ديگر
صفحات سايت
لينك به ما
لوگوي دوستان
 
آمار سايت

 

 

 

مطالب جالب قبلی

 

 

خبرنامه

شما مي توانيد با وارد كردن ايميل خود در اين قسمت از به روز شدن اين سایت با خبر شويد .

مطالب پيشين
 صحبت های مربیان پس از پایان بازی ها:

     صحبت های مربیان پس از پایان بازی ها:

 

فرهاد کاظمی ( مس کرمان ) :

          سرمربی تیم مس بعد برد مقابل استقلال اهواز به این نکته اشاره کرد که: مس کرمان به شخصیت تیمی خود رسیده است. او افزود: بازیکنان توانستند تاکتیکهای کادر فنی را در میدان به خوبی اجرا کنند. در برخی نقاط ضعف هایی داریم که باید ترمیم شود. همچنین با انتقاد از بازی روی چمن مصنوعی گفت : این چمن باعث آسیب دیدگی بازیکنان می شود.

 

لوکا بوناچیچ ( سپاهان اصفهان ) :

         سرمربی تیم سپاهان بعد از تساوی مقابل راه آهن گفت: بد بازی کردیم و جای هیچ حرف و سخنی دراین رابطه باقی نمی ماند. من مطمئن بودم که ازمیدان مسابقه پیروز خارج خواهیم شد اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنانم به جای فوتبال در دنیای دیگری سیر میکردند. بوناچیچ افزود: بازیکنانی مانند نوید کیا ، عماد رضا و حسین کاظمی هنوز به مرز آمادگی نرسیدند و تنها دلیلی که من از اینها استفاده میکنم این است که آنها آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 

اکبر میثاقیان ( راه آهن تهران ) :

         سرمربی تیم راه آهن بعد تساوی ارزشمند مقابل سپاهان گفت: معتقدم این تساوی مقابل سپاهان آن هم در اصفهان کمتر از برد نبود، به همین خاطر هم از عملکرد شاگردانم راضی هستم و هم از نتیجه مسابقه. وی افزود: دو گلی که ما از سپاهان دریافت کردیم اتفاقی بود، اما می دانستیم از چه راه هایی مقابل این تیم به گل برسیم و خوشبختانه موفق شدیم.

 

صمد مرفاوی ( استقلال تهران ) :

       مربی استقلال مدعی شد این تیم در سیر صعودی خود قرار گرفته  و به زودی شاهد اوج گیری استقلال خواهیم بود. صمد مرفاوی که به نمایندگی از ناصر حجازی در کنفرانس خبری حضور یافته بود با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت : مطمئن باشید استقلال بازی به بازی روانتر و بهتر خواهد شد و عملکرد مطلوب تری به نمایش خواهد گذاشت و عقب ماندگی خود را جبران خواهیم کرد. وی در مورد بازی های بعدی نیز گفت: فعلا زود است در مورد جدال با پرسپولیس فکر کنیم، ما در حال حاضر تمام حواس خودمان را معطوف به جدال با سایپا کرده ایم.

 

غلامحسین پیروانی ( مقاومت شهید سپاسی شیراز ) :

        تساوی مقابل صبا باتری در تهران با این نفرات شاخص، برای ما حکم برد داشت. غلام پیروانی ، سرمربی مقاومت با بیان این مطلب افزود : بازی خوبی مقابل تیم پر مهره صبا باتری به اجرا گذاشتیم و با وجود چندین مصدوم، موفق به کسب نتیجه مطلوب شدیم. وی ادامه داد: ما در مواقع حمله با سیستم 3-4-3 و در دفاع با ارائه سیستم 1-6-3 سعی در گرفتن زهر حمله صبا باتری را داشتیم که بازیکنان در انجام وظایف خود موفق بودند.

 

جورجوویچ ( ذوب آهن اصفهان ) :

       سرمربی تیم ذوب آهن پس از تساوی 1-1 برابر سایپا گفت : بی تجربگی بازیکنان عامل اصلی این تساوی مقابل سایپا بود. وی افزود : بازیکنان بر روی ضربات ایستگاهی تمرینات زیادی را در هفته گذشته انجام دادند تا خط دفاعی این تیم بر روی این ضربات باز نشود، ولی روی یک ضربه ایستگاهی دروازه مان باز شد تا نتوانیم به اولین بردمان در لیگ برتر برسیم.

 

محمد حسین ضیایی ( صبا باتری تهران ) :

       سرمربی تیم صبا باتری ناهماهنگی بازیکنانش را دلیل توقف خانگی برابر مقاومت سپاسی شیراز عنوان کرد و گفت: 80 درصد از ترکیب اصلی تیم دستخوش تغییر شده و طبیعی است که در دیدارهای ابتدایی فصل تا اندازه ای ناهماهنگی در تیم دیده شود. وی در خصوص بازی افزود: در نیمه نخست توپ و میدان به طور کامل در اختیار ما بود اما با آغاز نیمه دوم و اخراج رضایی شرایط تغییر کرد اما باز صبا باتری تیم برتر میدان بود. تیم حریف را میشناختیم، آنها دفاع می کردند و با استفاده از ضد حملات خطرساز می شدند.

 

علی دایی ( سایپا کرج ) :

       سرمربی تیم سایپا بعد از دیدار مقابل ذوب آهن گفت : بازی بطور کامل در اختیار ما بود و در نیمه ذوب آهن جریان داشت. ما باید این بازی را 1-16 میبردیم! آنها فقط بلد بودند زیر توپ بزنند و کار خاصی انجام ندادند. دایی در پایان ادامه داد: مطمئن باشید ما امسال از شانس های اصلی قهرمانی هستیم. درباره بازی با استقلال نیز باید بگویم که بازی شرایط خودش را دارد. من به آقای حجازی احترام می گذارم ولی ما می خواهیم مثل پارسال استقلال را شکست دهیم.

 

محمود یاوری ( برق شیراز )

    سرمربی شیرازی ها پس پایان بازی معتقد بود که حریف همدانی با انجام یک بازی بسته فقط برای گرفتن حداقل امتیاز به شیراز آمده بود. وی با بیان این مطلب افزود : مقابل پاس همدان بازی کاملا یک طرفه ای انجام دادیم و علیرغم این همه حمله به آنچه که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم.

 

ابراهیم قاسمپور ( صنعت نفت آبادان )

    سرمربی آبادانی ها گفت : بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما نمی دانم چرا از آن شرایط خوب بیرون آمدیم و دو گل را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم. گل اول که تعلل خط میانی باعث شد توپ دست حریف بیفتد و بعد هم که مدافعان تنها تماشاگر بودند.وی ادامه داد: بعد از این دو گل حتی می توانستیم گل های بیشتری را دریافت کنیم چون شیرازه تیم به هم خورده بود.

 

محمد احمد زاده ( ملوان بندرانزلی ) :

    محمد احمد زاده پس از برد مقابل آبادانی ها گفت : بازی بسیار خوب و در عین حال بسیار سختی بود. باید اعتراف کنم بازی در آبادان با آن همه تماشاگر یکپارچه برای تمام تیمها سخت و مشکل است. نفتی ها چهار بازیکن کلیدی دارند که هر لحظه می توانند نتیجه بازی را عوض کنند و من باید اذافه کنم این بازی مرا یاد بازی های دهه 50 ملوان انداخت و یاد آن زمان را زنده کرد.

 

 

      

ارسال توسط علی شارلاتان: نویسنده جدید  درتاریخ 86/6/16 ساعت 10:35  | موضوع:ورزش

 

 


هفته پنجم ليگ برتر ايران

طنز ورزشی هفته پنجم لیگ برتر ایران

صحبتهای مربیان پس از پایان بازی های هفته پنجم لیگ برتر

اخبار فوتبال ایران

صحبت های مربیان پس از پایان بازی های هفته چهارم لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر ایران

برنامه هفته پنجم لیگ برتر ایران

طنز ورزشی هفته

خبرهایی از نقل وانتقالات درفوتبال ایران

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما | نقشه سایت | اهداف سایت | تماس با ما |Copyright  2006-2007 WWW.Marlik.sub.ir Directory - All rights reserved.

میزبانی شده توسط پرشین گیگ