منوي كاربري

اين سایت را صفحه خانگي خود كن !    به مدير سایت ايميل بزنيد !    اين سایت را به ليست علاقه مندي هاي خود اضافه كنيد !

پيغام مدير : ورود شما را به این سايت خوش آمد عرض میکنم امیدوارم مطالب این سايت مورد استفاده شما قرار گیرد.

وضعیت مدیران در یاهو
آدرس هاي ديگر
صفحات سايت
لينك به ما
لوگوي دوستان
 
آمار سايت

 

 

 

مطالب جالب قبلی

 

 

خبرنامه

شما مي توانيد با وارد كردن ايميل خود در اين قسمت از به روز شدن اين سایت با خبر شويد .

مطالب پيشين
 هفته چهارم لیگ برتر ایران

   هفته چهارم لیگ برتر ایران

                            

آقایی پرسپولیس قطبی در صدر جدول و ورود استقلال به جمع مدعیان

 

 

  پنجشنبه 86/6/15

          

                 شیرین فراز کرمانشاه     1 - 3      استقلال تهران

                 سپاهان اصفهان           2 - 2      راه آهن تهران

                 صبا باتری تهران            0 - 0      مقاومت نیروی سپاسی شیراز

                                          

                    شیرین فراز کام استقلال را شیرین کرد

    *استقلال تهران - شیرین فراز کرمانشاه

          بردن نام امیر قلعه نویی در هفته گذشته توسط فتح اله زاده کافی بود تا حجازی فکری برای حال این تیم در دیدار مقابل شیرین فراز کند و بدین صورت بود که پلیتیک حاجی جواب داد. سیستم و ارنج بازی استقلال تغییر کرد تا باعث شود تیمی را ببینیم که نسبت به هفته های قبل بهتر بازی میکند. بیرون گذاشتن سان جان از ترکیب اصلی  یکی از دلایل روانتر بازی کردن استقلال بود ، با حذف سان جان، پژمان منتظری به تنها هافبک دفاعی آبی پوشان تبدیل شد و به مراتب بهتر از قبل بازی کرد،جلوتر از او نیز روانخواه، پولادی و منیعی از وزن تهاجمی خوبی برخوردار بودند و توانستند برای مهاجمان موقعیت کافی بوجود آورند. این تجربه برای حجازی آنقدر شیرین بود که بعید میدانیم دوباره با دو هافبک دفاعی بازی کند. نوازی نیز در ترکیب جدید استقلال در پست دفاع راست به بازی گرفته شد تا در سیستم 2-4-4  استقلال از دوندگی بیش از حد معاف شود، استقلال با بیرون رفتن بیاتی نیا جان گرفت و بهتر بازی کرد اما این تیم همچنان در دفاع ضعف دارد و به هیچ تیمی نه نمی گوید، استقلال حتی در بازی دوستانه مقابل هنرمندان نیز گل خورد و اما شیرین فراز حالا از 4 بازی 4 امتیاز گرفته و زیاد از وضعیت بوجود آمده ناراضی نیست اما اگر به همین منوال ادامه دهد یکی از کاندیدهای سقوط میباشد این تیم برنامه ای برای مقابله با استقلال نداشت.

 

                  اکبر اوتی با اشتباهات لوکا پرسیولیس را امیدوار کرد

  *سپاهان اصفهان - راه آهن تهران

       اگر شما هم ابتدای بازی سپاهان را می دیدید حتما به انتظار یک بازی پر گل از طرف سپاهان می نشستید اما وقتی سپاهان با 2 گل از تیم سخت کوش میثاقیان پیش افتاد ، بر خلاف تصور، میزبان خیلی زود از گل زدن اشباع شد تا راه آهنی ها با دیدن این وضعیت یکی از گلها را در همان نیمه اول جبران کنند و دردقایق ابتدایی نیمه دوم تیم میثاقیان به گل دوم و مساوی خود برسد البته در این راه میثاقیان باید مدیون مهره چینی و تعویض های اشتباه لوکا بوناچیچ باشد. تیم مهمان برای حفظ نتیجه در دقایق پایانی دست به وقت کشی اعصاب خردکنی زد تا تغییری در بازی بوجود نیاید و کام پرسپولیسی ها نیز شیرین شود.راه آهن نشان داد که حریفان بزرگ را دوست دارد. در این دیدار دو نماینده از تیم کاوازاکی ژاپن ( فیلمبردار و آنالیزور) از نزدیک بازی را می دیدند.

 

                     صبا از دست شاغلام فرار کرد !!!

 *صبا باتری تهران - نیروی مقاومت سپاسی شیراز

       صبا باتری برای پیروزی بر حریفی که 3 سال از شکست دادنش محروم بود پا به میدان مسابقه گذاشت تا حدودی نیز منظمتر بود اما این تیم برای بردن در این دیدار کمی با استرس وارد زمین شد ولی در آن سو شاگردان غلام پیروانی با انگیزه فراوان وارد زمین شدند و در نهایت هم با ارائه یک بازی تقریبا برابر به خواسته های خود رسیدند ، البته اخراج غلامرضا رضایی یار خوش نقش صبا باتری مزید بر علت شد تا طلسم مقاومت سپاسی همچنان پا برجا بماند.

 

  جمعه  86/6/16

 

            سایپا کرج                 1 - 1         ذوب آهن اصفهان

            برق شیراز                1 - 1          پاس همدان

            مس کرمان               2 - 1          استقلال اهواز

            پگاه گیلان                0 - 0          ابومسلم خراسان

           صنعت نفت آبادان       1 - 2          ملوان بندر انزلی

           پرسپولیس تهران        2 - 1          پیکان تهران

 

 

                      دایی در بازی نباشد نه پنالتی گل میشود، نه سایپا قهرمان

 *سایپا کرج - ذوب آهن اصفهان

     سایپا پس از پیروزی خوب خارج از خانه مقابل پاس همدان یکبار دیگر در کرج متوقف شد و اینبار مقابل تیم جوان ذوب آهن که 66 دقیقه 10 نفره مقابل یاران دایی بازی کردند ، تیم دایی باز هم در خط میانی سردرگم بازی کرد و حتی در نیمه اول ابراهیم صادقی یک ضربه پنالتی را مقابل محمد باقر صادقی دروازبان جوان ذوب آهن که در بازی با شیرین فراز نیز موفق به گرفتن یک پنالتی شد از دست داد ، اما در دقیقه 80 توانست با یک ضربه کاشته دیدنی آن پنالتی را جبران کند و سایپا را از یک باخت خانگی نجات دهد و از طرفی ذوب آهن با یک بازیکن کمتر بازی خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد در آینده بهتر می شود ، آنها حتی در نیمه دوم تیرک دروازه سایپا را با شوت محمدرضا خلعتبری به لرزه درآوردند و میتوانستند در کرج یک برد خوب بدست آورند. علی دایی همچنان از نبود یک بازیکن طراح در کنار ابراهیم صادقی و یک مهاجم گلزن رنج می برد.

 

                    نایب قهرمان همچنان بدون برد!

 * مس کرمان - استقلال اهواز

      دو تیمی که در جدول رده بندی مقابل بردهایشان تنها خط تیره میدیدید در این دیدار روبروی هم ایستادند. مس کرمان با توجه به میزبانی و حمایت بیش از هشت هزار تماشاگر بازی را در نیمه اول بهتر آغاز کرد تا به گل اول خود برسد اما 3 تعویض زود هنگام آبی های اهواز باعث شد این تیم میانه میدان را در اختیار بگیرد و گل مساوی را به حریف بزند ،  بعد از این گل بازی متعادل شد تا اینکه مس توانست با یک ضربه کاشته زیبای پای چپ گل برتری خود را به ثمر برساند و برنده این میدان شود تا فرهاد کاظمی نشان دهد مقابل مربیان بزرگ لیگ همیشه پیروز است.

 

                   دشت اولین امتیاز درجدال کبریت های بی خطر لیگ!

 *پگاه گیلان - ابومسلم خراسان

       این بازی همانطور که پیش بینی میشد بازی سرد و کسل کننده ای از آب درآمد که حتی میتوان گفت در حد بازی دو تیم دسته اولی بود. پگاه بازی را با برتری  نا محسوسی نسبت به سیاه جامگان مشهد آغاز کردند اما همین امر نیز باعث نشد که فوتبال دوستان رشتی که برای حمایت از تیم 3 شکسته و انتهای جدولی خود به ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت آمده بودند در دقایق میانی نیمه دوم از دادن شعار { جهانپور..... کن ، پگاه رو رها کن } خود داری کنند و بدین صورت اعتراض خود را نسبت به نتایج و بازی های ضعیف پگاه اعلام کنند. خداداد نیز با کسب این یک امتیاز در خانه حریف با امیدواری به آینده، شهر رشت را ترک کرد.

 

                   تقسیم امتیازات در شیراز تا سرهنگ تیم جدیدش را کنار تیم سابقش نگه دارد

 *برق شیراز - پاس همدان

      تیم برق شیراز در حالی به مصاف پاس رفت که ورزشگاه حافظیه شیراز هنگامی که یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال را در خود نمی دید شاهد حضور شش هزار!، بله کاملا درست خواندید برای بازی برق شیراز مقابل پاس همدان شاهد حضورشش هزار تماشا گر بود.  دو تیم چهارم و پنجم هفته قبل امتیازات را تقسیم کردند تا با دو پله سقوط همچنان کنار هم باقی بمانند. البته میزبان شیرازی از تقسیم امتیازات راضی به نظر نمی آمد چون برای کسب پیروزی تا آخرین دقایق بازی تلاش کرد اما با توجه به دفاع همه جانبه پاس راهی به جایی نبرد و ناچار به یک امتیاز قناعت کرد.برای سرهنگ و این تیمش همه باید احترام بگذاریم. محمود یاوری قبل از دیدار گفته بود هیچ شناختی از تیم پاس ندارد اما این تساوی باعث شد تا سرهنگ تیم پاس را خوب بشناسد.

 

                   پرواز قوی سپید تا رده سوم ، دیگر باید بگوییم ملوان برزیلته...!

*صنعت نفت آبادان - ملوان بندر انزلی

     صنعت نفت در ورزشگاه زرد رنگ نفت آبادان با تشویق 15 هزار نفر طرفدار متعصب خود پا به میدان مسابقه گذاشت و شروعی بسار خوب و حملاتی طوفانی را در همان ابتدای بازی تدارک دید اما خط دفاعی تیم کم تغییر لیگ که با هم هماهنگی خوبی دارند باعث شد تا ملوانان اجازه خود نمایی به شاگردان قاسمپور ندهند، تا اینکه طلایی پوشان آبادان در دقیقه 21 موفق به زدن گل برتری شدند. بعد از گل، مازیار زارع هافبک جوان و طراح ملوان با میدانداری و همکاری با خدامرادی چند دقیقه بعد ملوان را به گل مساوی رساندند، که پس از آن، توپ تا پایان نیمه اول در میانه میدان جریان داشت. با شروع نیمه دوم باز این صنعت نفت بود که دست به حمله زد ولی ملوان با برنامه دفاع میکرد و چشم به ضد حملات داشت تا اینکه روی یک ضد حمله ملوان گل دوم خود را زد و 3 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کرد. مزد ملوان گرفت که جان برادر کار کرد!!!

 

                   سبقت بزرگ امپراطور در پیچ چهارم از پیکان

*پرسپولیس تهران - پیکان تهران

     حادثه ای که خیلی ها منتظرش بودند رخ نداد و گربه سیاه پرسپولیس نتوانست این بار مانع شود. پیکان با آنکه خوب بازی کرد اما فلسفه قطبی که نتیجه را به هرچیز دیگری ترجیح میدهد، در این دیدار هم نتیجه داد تا 70 هزار پرسپولیسی شادمان از ورزشگاه خارج شوند. سرخپوشان علیرغم آنکه در دقایقی مجبور به عقب نشینی شدند اما به اقتدار خود در چهارمین هفته پیاپی ادامه دادند. وقتی افشین قطبی گفت با 75 امتیاز قهرمان می شویم ، فکر کردیم شوخی میکند اما مثل اینکه موضوع جدی است. قطبی ترکیب تیمش را پیدا کرده و میداند از بازی چه می خواهد و از همان فضایی که اصرار به نفوذ داشت به گل رسیدند. در واقع او اجازه داد پیکان جلو بیاید تا مردان پا به توپ تیمش بتوانند فرار کنند و گل بزنند. گل زدن به تیم قطبی بسیار دشوار است و تنها بر اثر اشتباه فردی واعظی گل دریافت کرد. تیم دارابینیان بسیار منظم بازی می کند و موقعیت های زیادی بوجود می آورد اما مقابل پرسپولیس کم آورد. سرخپوشان در15 دقیقه انتهایی بازی علیرغم برتری دست به دفاع نزدند تا نتیجه را حفظ کند بلکه تا دقایق پایانی توازن را حفظ کرد و درلاک دفاعی فرو نرفت، تا همه را بیاد جمله { بهترین دفاع حمله است} بیندازد. کدام تیم را سراغ دارید که از چنین توانی برخوردار باشد؟  حالا تیم قطبی با صد در صد امتیازات ممکن به تنهایی در صدر جدول ایستاده است.

 

صحبت های مربیان پس از پایان بازی های هفته چهارم لیگ برتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

      

ارسال توسط علی شارلاتان: نویسنده جدید  درتاریخ 86/6/16 ساعت 10:35  | موضوع:ورزش

 


هفته پنجم ليگ برتر ايران

طنز ورزشی هفته پنجم لیگ برتر ایران

صحبتهای مربیان پس از پایان بازی های هفته پنجم لیگ برتر

اخبار فوتبال ایران

صحبت های مربیان پس از پایان بازی های هفته چهارم لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر ایران

برنامه هفته پنجم لیگ برتر ایران

طنز ورزشی هفته

خبرهایی از نقل وانتقالات درفوتبال ایران

 

 

 

درباره ما | نقشه سایت | اهداف سایت | تماس با ما |Copyright  2006-2007 WWW.Marlik.sub.ir Directory - All rights reserved.

میزبانی شده توسط پرشین گیگ